пʼятниця, 21 листопада 2014 р.

22.11.14

Відзначення цієї трагічної в історії України сторінки започатковано 1998 року з набуттям чинності Указу Президента України. Відтоді цей скорботний день припадає щороку на четверту суботу листопада.

Національна рада традиційнозвертається до керівників телерадіоорганізацій усіх форм власності з рекомендацією внести відповідні зміни в сітки мовлення програм і передач та утриматися цього дня від трансляції комедійних фільмів, розважальних, музично-розважальних, концертно-видовищних передач, теле- і радіовікторин, передач на замовлення і музичних творів мажорного звучання, а також трансляції рекламних роликів і анонсів, що містять елементи шоу, розваг і еротики.

Також рекомендовано оформлювати ефірний час без розміщення міжпрограмних заставок мажорного звучання.

Програми і передачі вітчизняних телерадіоорганізацій  цього жалобного дня мають містити інформацію про День пам’яті.

Як засвідчила практика минулих років, більшість вітчизняних телерадіоорганізацій  дотримуються Правил ведення мовлення на теле- і радіоканалах у дні трауру (скорботи, жалоби) та дні пам’яті.

Компанії транслюють документальні фільми про жахливі події, що відбувалися під час Голодомору 1932–33-го та інших голодних років, які випали на долю українського народу, беруть інтерв’ю в істориків, передають свідчення очевидців, звертаються до документальних матеріалів тощо.

Національний регулятор у дні жалоби і скорботи здійснює моніторинг програм і передач телерадіоорганізацій щодо дотримання ними чинних нормативних актів.

1 коментар:

  1. Відповідно до Правил мовники в дні трауру та дні пам'яті мають вносити до програмних сіток низку змін:

    - оформити ефірний час без розміщення міжпрограмних заставок мажорного звучання або з використанням міжпрограмних заставок мінорного звучання;
    - припинити трансляцію комедійних фільмів, розважальних та музично-розважальних передач, концертно-видовищних передач, теле- і радіовікторин, передач на замовлення та музичних творів мажорного звучання;
    - утриматись від трансляції рекламних роликів, а також анонсів, що містять елементи шоу, розваг та еротики;
    -поширювати в ефірному часі інформацію про день трауру (скорботи, жалоби) та день пам'яті.

    ВідповістиВидалити